Sunday, May 29, 2016

ဆင္​ခံျမင္​ခံဘုရား

ဤဆင္ခံျမင္းခံ စာစုကုိ ေမတၱာ႐ွင္ေရႊျပည္သာ ဆရာေတာ္ရဲ႕
ေထရဝါဒ မွတ္ေက်ာက္စာအုပ္မွ ကူးယူမ်ွေဝပါတယ္။

ဆင္ခံ ျမင္းခံဘုရားမ်ားဟာ ေထရဝါဒ အယူနဲ႔
ညီမညီ ဖ်ာပုံတိုက္သစ္ "သုေတသန သ႐ုပ္ျပ
အဘိဓာန္"က်မ္းျပဳ႕ ဆရာေတာ္အ႐ွင္ျသဘာသာ
ဘိဝံသ၏ မိန္႔ဆိုခ်က္ျဖင့္ နားလည္ႏိုင္မည္
ျဖစ္ပါတယ္။

"ရဟန္းပုဂၢဳိလ္ လူပုဂၢဳိလ္ အားလုံးအတြက္ ေတြး
ဆ စရာတစ္ခုကုိေတာ့ တင္ျပခ်င္ပါတယ္။
ပိဋကတ္သုံးပုံ နိကာယ္ငါးရပ္ ေလ်ာက္ၾကည့္တဲ့
အခါ ျမတ္စြာဘုရား ႐ွင္ကုိယ္ျမတ္ တိရိစၦာန္တစ္
ေကာင္ေကာင္ စီးၿပီး ခရီးသြားတယ္ဆိုတာ ဘယ္
ေနရာမွာမွ မေတြ႕ရပါဘူး။

ျမတ္စြာဘုရားဟာ ခရီိးဘယ္ေလာက္ေဝးေဝး
ေခ်ခြၽတ္ရမယ့္ ေဝေနယ်အတြက္ အခ်ိန္မွီတယ္
ဆိုလ်ွင္ ေျခလ်င္ႂကြတာပဲ မ်ားပါတယ္။ေဝေနယ်
အတြက္ ေျခလ်င္ႂကြလုိ႔ အခ်ိန္မမွီေလာက္ ဘူး
ဆိုလ်ွင္ အဘိညာဥ္တန္ခိုးနဲ႔ ႂကြပါတယ္။

တိရိ စၦာန္အေပၚ တက္စီးဖို႔မေျပာနဲ႔ တိ ရိစၦာန္ က
ထားတဲ့ ယာဥ္ကုိေတာင္ မစီးဖို႔ အာပတ္ပညတ္
ထားပါတယ္။မက်မ္းမာျခင္းဆိုတဲ့ အေၾကာင္း
႐ွိမွသာ စီးခြင့္႐ွိတာပါ။

ဒီလုိအာပတ္ပညတ္ၿပီး တားေတာ္မူထားရတာ
က သတၱဝါအားလုံးအေပၚ အညီအမ်ွ ထားေတာ္
မူတဲ့ "မဟာက႐ုဏာေတာ္ေၾကာင့္"ပဲ ျဖစ္ပါတယ္
႐ုိး႐ုိး က႐ုဏာမဟုတ္ပါဘူး။ မဟာတပ္ထားတဲ့.
ႀကီးက်ယ္တဲ့ က႐ုဏာပါ။ ဒီမဟာက႐ုဏာေတာ္
ေၾကာင့္ပဲ ေလးသေခ်ၤ ကမၻာတစ္သိန္းၾကာ
ေအာင္ အဆင္းရဲအကင္ပန္းခံၿပီး ပါရမီေတာ္ေတြ
ျဖည့္ဆည္းေတာ္ မူခဲ့တာပါ။

ဒီမဟာက႐ုဏာေတာ္ႀကီးကုိ အေလးမျပဳ႕လုိ႔ မရဘူး။

ဘာသာျခားမ်ားကလည္း ဒီပုံမ်ိဳးေတြ ၾကည့္ၿပီး
ဗုဒၶဟာသတၱဝါအားလုံးအေပၚ သနားက႐ုဏာ
႐ွိတယ္ ေျပာေသး။တ္ိရိ စၦာန္အေပၚ တက္စီးတာ
ပဲလား ဆိုတဲ့ ေမးခြန္းမ်ိဳးနဲ႔ ေထာက္ျပလာႏိုင္ပါ
တယ္။

အက်ယ္ဖတ္႐ႈလုိေသးက ...
က်မ္းျပဳ႕သူ အ႐ွင္ျသဘာသာဘိဝံသ၏ 
"သုေတသန သ႐ုပ္ျပ အဘိဓာန္ "ႏွင့္
ေမတၱာ႐ွင္ (ေရႊျပည္သာ)၏
ေထရဝါဒ မွတ္ေက်ာက္ စာအုပ္မ်ား ဆက္လက္
ဖတ္႐ႈ့ေစ လုိပါတယ္။


No comments:

Post a Comment