Saturday, May 28, 2016

​ေမတၱာအ​ေတြးမ်ား



ေမတၱာအေတြးမ်ား
••••••••••••••••••••••
လူႏွစ္ေယာက္ ရွိပါတယ္။
တစ္ေယာက္က နံနက္မွာ ထမင္းအိုးတစ္ရာခ်က္ၿပီး
လွဴတယ္။ေန႔လယ္မွာ အိုးတစ္ရာခ်က္ၿပီးလွဴတယ္။
ညေနမွာ အိုးတစ္ရာခ်က္ၿပီးလွဴတယ္။
တစ္ေယာက္ကေတာ့ နံနက္ ႏုိ႔တစ္ညစ္စာ၊
ေန႔လယ္ ႏုိ႔တစ္ညစ္စာ ညေန ႏုိ႔တစ္ညစ္စာ
ေမတၱာပြားပါတယ္တ့ဲ။ အဲဒီ ႏွစ္ေယာက္မွာ
တစ္ေန႔ အိုးတစ္ရာ သုံးႀကိမ္ ခ်က္လွဴသူထက္၊
တစ္ေန႔ ႏုိ႔တစ္ညစ္စာ သုံးႀကိမ္ေမတၱာပြားသူက ပိုၿပီး
အက်ိဳးႀကီးေၾကာင္း “နိဒါနသံယုတ္ ၾသကၡာသုတ္
(၄၅၅)”မွာ ျမတ္စြာဘုရား ေဟာျပထားပါတယ္။

ႏုိ႔တစ္ညစ္စာဆိုတာ ဘာမွမၾကာပါဘူး။
ဒါကို မဟာစည္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးက
သုံးေလးစကၠန္႔ေလာက္ပဲရွိပါတယ္လို႔ ခန္႔မွန္း
ေပးထားပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္ေလးအားရဖို႔ေကာင္းတ့ဲ
စကားပါ။

ဒါနကမွ ပစၥည္းေတြ၊ေငြေတြ၊အလွဴခံပုဂၢိဳလ္ေတြ
လိုက္ရွာေနရဦးမွာပါ။ ေမတၱာကေတာ့ ဘာပစၥည္း
ဘာေငြမွ မလိုပါဘူး။ႀကိဳက္တ့ဲအခ်ိန္ ႀကိဳက္တ့ဲေနရာမွာ
ပြားမ်ားလိုက္ရုံပါပဲ။ ေအာက္ထက္ဆုံး
အိမ္သာထက္ေနရင္းေတာင္ ပြားလို႔ရပါတယ္။

အထက္က ျမတ္စြာဘုရားေဟာထားတ့ဲ
စကားေလးကို မဟာစည္ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးက
မွတ္မိလြယ္ေအာင္ လကၤာေလးစီထားပါတယ္။

“တစ္ေန႔သုံးခါ၊အိုးတစ္ရာျဖင့္၊
ခ်က္ကာထမင္း၊ေကြၽးလွဴျခင္းထက္
မယြင္းစင္စစ္၊ႏုိ႔တစ္ညစ္စာ၊
ႀကိမ္သုံးခါမွ်၊ေမတၱာပြားမ်ား
က်ဳိးႀကီမားသည္ ဘုရားျမတ္စြာ မိန္႔ခြန္းတည္း။

ပုထုဇဥ္ေတြဆိုေတာ့ “အကုသုိလ္ကိေလသာေတြ”
ကေတာ့ အစဥ္သျဖင့္ ျဖစ္ေနၾကမွာပါ။
ထင္ထင္ရွားရွားျဖစ္တာ န႔ဲ မထင္မရွားျဖစ္တာတာပဲ
ကြာတာပါ။
❖ “ပုထုကိေလေသဇေနတီတိ ပုထုဇၨေနာ=
မ်ားစြာေသာ အကုသုိလ္ကိေလသာေတြ
ျဖစ္ေစတတ္ေသာေၾကာင့္ ပုထုဇဥ္ပါ”တ့ဲ။

ဆိုင္ရာမဂ္အဆင့္ဆင့္ကို ရသြားမွပဲ အကုသုိလ္
ကိေလသာေတြက ကင္းသြားမွာပါ။ ဆိုင္ရာမဂ္ေတြကို
မရေသးသေရြ႕ေတာ့ အကုသုိလ္ေတြကေတာ့
ျဖစ္ေနၾကမွာပါပဲ။

❖ဒါေပမယ့္ အဘိဓမၼာသေဘာအရ စိတ္ဆိုတာ
အာရုံတစ္ခုကိုပဲ ယူလို႔ရပါတယ္။ ႏွစ္ခုယူလို႔ မရပါဘူး။
ဒီေတာ့ ကိုယ္က ေမတၱာပြားေနတ့ဲအခ်ိန္မွာ
စိတ္က ေမတၱာပို႔ရာ သတၱဝါဆီမွာပဲ ၫႊတ္ေနတ့ဲအတြက္
အကုသုိလ္စိတ္ျဖစ္ခြင့္ မသာေတာ့ပါဘူး။
အခိုက္အတန္႔အားျဖင့္ ပယ္ထားတ့ဲသေဘာပါ။

❖ဒါကိုေထာက္ၿပီး ေမတၱာပြားေနတ့ဲသူဟာ
ေမတၱာပြားေနတ့ဲအတြက္ ေမတၱာကုသုိလ္ေတြ ျဖစ္ေနသလို၊
တစ္ဖက္က အကုသုိလ္ကို အခိုက္အတန္႔အားျဖင့္
ပယ္ေနပါတယ္။ အက်ဳိးႏွစ္မ်ိဳးကို တစ္ၿပိဳင္နက္ ရေနတာပါ။

အက်ဳိးႏွစ္မ်ဳိးရတ့ဲ ေမတၱာကို စၾကရေအာင္ပါ။
ေမတၱာမွာ စည္းကမ္းအဂၤါေလးေတြ ရွိပါတယ္။
အဲဒီ စည္းကမ္းအဂၤါေလးေတြကို “ဝိသုဒၶိမဂ္”
ကလာတ့ဲအတိုင္း ေျပာျပသြားရေအာင္ပါ။

ေမတၱာပြားမယ့္ ပုဂၢိဳလ္ဟာ ဆိတ္ၿငိမ္ရာအရပ္မွာ
ကိုယ္ႏွစ္သက္တ့ဲ ဣရိယာပုတ္န႔ဲ ထိုင္ပါတ့ဲ။
ထိုင္ၿပီးတ့ဲအခါ ေမတၱာမပြားခင္ ပထမဆုံးလုပ္ရမယ့္
အလုပ္က “ေဒါသရဲ႕ အျပစ္န႔ဲ ခႏၲီရဲ႕ အက်ိဳး” ကို
ဦးစြာဆင္ျခင္ပါတ့ဲ။

“ေဒါသထြက္တ့ဲ ပုဂၢိဳလ္ဟာ အေၾကာင္းအက်ိဳးကို
ခြဲျခားမသိႏုိင္ဘူး။ အမွန္တရားကိုလည္း မျမင္ႏုိင္ဘူး။
ရုပ္ကိုလည္း အိုေစတယ္။ နာမ္ကိုလည္း အိုေစတယ္။
ေနာက္ဘဝမွာလည္း ရုပ္ဆိုးတတ္တယ္။

သည္းခံျခင္းဟာ ျမတ္ေသာအက်င့္လို႔ ျမတ္စြာဘုရား
ေဟာထားတယ္။ ခႏၲီတစ္လုံး လက္ကိုင္သုံးရင္
အစစအရာရာ အဆင္ေျပပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္
ဘယ္အာရုံန႔ဲပဲေတြ႔ေတြ႔ ငါ အစစအရာရာ သည္းခံမယ္”
စသည္ျဖင့္ ဆင္ျခင္လို႔ရပါတယ္။ (ဒါမွမဟုတ္)
ကိုယ္နားလည္သလို ဆင္ျခင္တတ္သလို
ဆင္ျခင္လို႔လည္းရပါတယ္။

❖ ေမတၱာပြားမယ့္ သူတစ္ေယာက္အေနန႔ဲ ပယ္ရမယ့္
တရားက “ေဒါသ”ပါတ့ဲ။ ယူရမယ့္တရားက
“ခႏၲီ”ပါတ့ဲ။

❖ ေဒါသဆိုတာ ေလာကီ ရွဳေထာင့္ကၾကည့္ၾကည့္၊
ေလာကုတၱရာ ရွဳေထာင့္ကၾကည့္ၾကည့္
ေကာင္းကို မေကာင္းတာပါ။

သုဘလုလင္က ျမတ္စြာဘုရားကို ေမးတ့ဲေမးခြန္း
ရွိပါတယ္။ ဘယ္လိုေမးသလဲဆိုေတာ့…..
“ျမတ္စြာဘုရား တခ်ဳိ႕ေယာက္်ား၊မိန္းမေတြက်ေတာ့
ရုပ္ဆိုးပါတယ္။ တခ်ဳိ႕ေယာက္်ား၊မိန္းမေတြက်ေတာ့
ရုပ္လွပါတယ္။ အဲဒါ ဘာေၾကာင့္ပါလဲဘုရား”တ့ဲ။
ဒီေတာ့ ျမတ္စြာဘုရားက-
“သုဘလုလင္ ေဒါသၾကီးတ့ဲသူဟာ ေနာက္ဘဝမွာ
ရုပ္ဆိုးရၿပီး သည္းခံတ့ဲသူကေတာ့ ရုပ္လွပါတယ္လို႔”
ျပန္ေျဖလိုက္ပါတယ္။

ဒါကို မဟာစည္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးက
“ေဒါသမီးလွ်ံ အက်ည္းတန္ သည္းခံ လွပသည္”
လို႔ လကၤာ စီထားပါတယ္။

ေနာက္ဘဝကို အသာထား၊ ဒီဘဝမွာတင္
ေဒါသႀကီးတ့ဲ ပုဂၢိဳလ္ကို ေဘးက ျမင္ရတာေတာင္
ေတာ္ေတာ္စိတ္ဆင္းရဲဖို႔ ေကာင္းပါတယ္။
အေျခအေနအရ ဆက္ဆံေနရေပမယ့္ ေဒါသႀကီးသူ
ေတြကို ဘယ္သူမွ မဆက္ဆံခ်င္ၾကပါဘူး။
မ်က္ေမွာက္လက္ေတြ႔ ဘဝကိုၾကည့္ၿပီး
ေဒါသရဲ႕ အျပစ္ကို ဆင္ျခင္ႏုိင္ရပါမယ္။

❖ဆင္ျခင္တယ္ဆိုတာ ဆိုရုံ၊ႏွလုံးသြင္းရုံ မဟုတ္ဘဲ၊
သေဘာသဘာဝအထိ ႏွလုံးသားထဲအထိ
ဆိုက္ေရာက္သြားေအာင္ သိသြားေအာင္
ဆင္ျခင္ရပါတယ္။ ဆင္ျခင္ရင္းန႔ဲပဲ ေဒါသရဲ႕
အက်ိဳး၊အျပစ္ကို ထင္ထင္ရွားရွားေတြ႔ၿပီး
ကိုယ္တိုင္လည္း ေဒါသေလ်ာ့ေလ်ာ့ သြားပါလိမ့္မယ္။
ကိုယ္ေဒါသထြက္စဥ္ ကာလတုန္းက
ဆိုးက်ိဳးေတြကို အာရုံျပဳၿပီး ဆင္ျခင္လို႔ရပါတယ္။
ဥပမာ မိတ္ပ်က္သြားတာေတြ၊ အိပ္မေပ်ာ္ခ့ဲတာေတြ
စသည္ျဖင့္ေပါ့။

❖သည္းခံတာလည္း ဒီအတိုင္းပါပဲ။
သည္းခံမွဳရ႕ဲ ရလဒ္ကို အသြင္အျပင္ထက္
အႏွစ္သာရပိုင္းအထိ လက္ခံႏုိင္ေအာင္ ဆင္ျခင္ရပါမယ္။
ဆင္ျခင္ရင္းန႔ဲပဲ “သည္းခံတတ္တ့ဲအက်င့္”
ျဖစ္သြားပါလိမ့္မယ္။

အဲဒီလုိ ေဒါသရဲ႕ အျပစ္န႔ဲ ခႏၲီရဲ႕ အက်ိဳးကို
ကိုယ္ဆင္ျခင္တတ္သလို ဆင္ျခင္ၿပီးရင္ ေမတၱာ
စ,ရပါေတာ့မယ္။ ဒါေပမယ့္ ဝိသုဒၶိမဂ္က
❦ “ေမတၱာ မ,စ ရမယ့္ပုဂၢိဳလ္၊
❦ ေမတၱာ လံုးဝမပုိ႔ရမယ့္ပုဂၢိဳလ္၊
❦ ေမတၱာ စ,ရမယ့္ ပုဂၢိဳလ္” ဆုိၿပီး
ဆက္ျပထားေပးပါတယ္။

❖ ေမတၱာစၿပီး မပြါးရမယ့္ ပုဂၢိဳလ္က (၄)ေယာက္
ရွိပါတယ္။အဲဒါေတြက….
-မုန္းတ့ဲသူ၊
-အလြန္ခ်စ္တ့ဲသူ၊
-မခ်စ္ မမုန္း အလယ္အလတ္ပုဂၢိဳလ္၊
-ရန္သူ တို႔ျဖစ္ပါတယ္။

အဲဒီပုဂၢိဳလ္ ၄ ေယာက္ကို ေမတၱာစၿပီး မပြားရပါဘူး။

❖ နံပါတ္(၁)က မုန္းတ့ဲသူကို စေမတၱာမပြါးပါနဲ႔တဲ့။
ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့ မုန္းတ့ဲသူကို စၿပီးေမတၱာပြားရင္
ေမတၱာပြားတယ္ဆိုတာ သူ႔တစ္ကိုယ္လုံးကို ျမင္ေယာင္ၿပီး၊
ပြားရတာဆိုေတာ့ သူ ကိုယ့္အေပၚမေကာင္းတာ
လုပ္ခ့ဲတာေတြက တစ္ခုခ်င္းေပၚလာပါလိမ့္မယ္။
“ဘယ္တုန္းက ငါ့ကို ဘယ္လိုေၾကာခ့ဲတယ္၊
ငါ့ကို ဘယ္လိုေျပာခ့ဲတယ္” ဆိုၿပီး
ေဒါသေတြပဲ ဝင္လာေတာ့မွာပါ။
ေဒါသဟာ ေမတၱာရဲ႕ ရန္သူပါ။
ဒါေၾကာင့္ မုန္းတ့ဲသူကို စျပီး ေမတၱာမပြားရပါဘူး။

❖ ေနာက္ နံပါတ္(၂)က အလြန္ခ်စ္တ့ဲသူကိုလည္း
ေမတၱာစ,မပြါးရပါဘူးတဲ့။ဘာျဖစ္လုိ႔လည္းဆုိေတာ့
အလြန္ခ်စ္တ့ဲသူကိုလည္း ေမတၱာစပြားရင္
“သူ ေနလို႔မွေကာင္းရဲ႕၊အိပ္လို႔မွ ေပ်ာ္ရဲ႕လား၊
အဆင္မွေျပရဲ႕လား”စသည္ျဖင့္ ကိုယ္ခ်စ္တ့ဲသူ
အတြက္ စိုးရိမ္ေသာက ဝင္လာရင္ ေမတၱာပြားဖို႔
ခက္သြားတတ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္
အလြန္ခ်စ္တ့ဲသူကိုလည္း စၿပီး ေမတၱာမပြားရပါဘူး။

❖ ေနာက္နံပါတ္(၃)က မခ်စ္မမုန္း အလယ္အလတ္
ပုဂၢိဳလ္ပါ။အဲဒီ အလယ္အလတ္ပုဂၢိဳလ္ကုိ စၿပီး
ေမတၱာပြားရင္ ေမတၱာဓာတ္ဟာ ေႏွးေနတတ္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ မခ်စ္မမုန္းအလယ္အလတ္ပုဂၢိဳလ္ကိုလည္း
ေမတၱာစၿပီး မပြားရပါဘူး။

❖ ေနာက္နံပါတ္(၄)က “ရန္သူ” ပါတဲ့။
ရန္သူကိုေတာ့ အထူးေျပာေနဖို႔ မလိုေတာ့ဘူး။
ဒါေၾကာင့္ အထက္ကပုဂၢိဳလ္ (၄)ေယာက္ကုိ
ေမတၱာစၿပီး မပုိ႔ရပါဘူး။

“မုန္းသူ၊ခ်စ္သူ၊လယ္လတ္သူႏွင့္ ရန္သူကိုသာ
ဤေလးျဖာ ေမတၱာ မစ,ရ။”

ေနာက္ ေမတၱာလုံးဝ မပြားရတ့ဲ ပုဂၢိဳလ္ႏွစ္ေယာက္ကေတာ့
(၁)။လိင္အသြင္မတူသူရယ္၊
(၂)။ေသသြားတ့ဲသူရယ္ပါ။

လိင္အသြင္မတူတ့ဲသူဆုိတာ ေယာက္်ားန႔ဲမိန္းမကို
ေျပာတာပါ။ ေယာက္်ားက မိန္းမကုိေမတၱာပြါးေနရင္
(ဒါမွမဟုတ္) မိန္းမက ေယာက္်ားကုိ ေမတၱာပြါးေနရင္
ေမတၱာအစား ရာဂေတြ ဝင္လာတတ္ပါတယ္။
“ရာဂ” ဟာ ေမတၱာရဲ႕ အနီးဆုံးရန္သူပါ။

သီဟုိဠ္ေခတ္က အမတ္တစ္ေယာက္ရဲ႕သားဟာ
သူ႔အိမ္ ဆြမ္းခံႂကြေနတ့ဲ မေထရ္တစ္ပါးကို
“ေမတၱာပြားတ့ဲအခါ ဘယ္သူ႔ကို စပြားရမလဲ”လို႔
ေမးေလွ်ာက္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ မေထရ္က …
“ခ်စ္တ့ဲသူကို စပြား”လို႔ မိန္႔ၾကားလိုက္ပါတယ္။
အမတ္ရဲ႕သားက ငါခ်စ္တာ ငါ့ဇနီးပဲဆိုၿပီး၊
ဥပုသ္ေစာင့္တ့ဲညမွာပဲ တျခားခန္းတစ္ခုမွာ ခြဲအိပ္၊
အခန္းတံခါးပိတ္ၿပီး သူ႔ဇနီးကို ေမတၱာ စပြားပါသတ့ဲ။

ဒီေတာ့ ေမတၱာစိတ္မျဖစ္ေတာ့ဘဲ၊ရာဂစိတ္ေတြျဖစ္လာျပီး၊
သူ႔ဇနီးရွိရာ အခန္းကိုသြားဖို႔ အားထုတ္တာ
တံခါးရွိရာကိုေတာင္ မမွတ္မိေတာ့ဘဲ နံရံကို
ဝင္တိုးပါသတ့ဲ။

❖ လိင္အသြင္မတူသူကို ေမတၱာပြားရင္
“ရာဂ” ျဖစ္လြယ္လို႔ သီးသန္႔သီးျခား မပြားရပါဘူး။
ဒါေပမယ့္ သီးသန္႔ သီးျခားသာ မပြားရတာ၊
ကိုယ့္ရဲ႕ေမတၱာ သမာဓိ ခိုင္မာလာတ့ဲအခါ
ပါရမီျဖစ္ ကုသုိလ္ျဖစ္ေတာ့ ပြားေကာင္းပါတယ္။

လင္မယား ဇနီးေမာင္ႏွံဆိုေတာ့ အျပန္အလွန္ေတာ့
ေက်းဇူး ရွိေနၾကပါတယ္။ခ်က္ခ်င္းႀကီး သီးသန္႔အေနန႔ဲသာ
မပြားေကာင္းတာ။ကိုယ့္ရဲ႕ေမတၱာ သမာဓိ ခိုင္လာတ့ဲအခါ
ေက်ဇူးကို အာရုံျပဳၿပီးေတာ့ ပြားေကာင္းပါတယ္။

❖ ေနာက္နံပါတ္(၂)က “ေသသူ” ပါ။
ေသသူကိုေတာ့ လုံးဝကို ေမတၱာမပြားရတာပါ။
ေမတၱာပို႔တယ္ဆိုတာ ပုဂၢိဳလ္သတၱဝါကို အာရုံျပဳၿပီး
ပို႔ရတာဆိုေတာ့ ေသသူဆိုတာ ပုဂၢိဳလ္ထင္ရွားမရွိေတာ့ဘူး။
ကိုယ့္ရဲ႕ ေမတၱာကိုလည္း မခံယူႏုိင္ေတာပါ့ဘူး။
တခ်ဳိ႕က်ေတာ့ ေသသြားတ့ဲ မိဘေတြကို
ေမတၱာပို႔ေပးေနတတ္ပါတယ္။ ေက်းဇူးရွိလို႔
တကယ္ျပဳခ်င္ရင္ ကုသုိလ္ျပဳၿပီး၊အမွ် ေပးေဝရမွာပါ။

ၿပီးေတာ့ ေသသူကို ေမတၱာပို႔ရင္
“အပၸနာစ်ာန္သမာဓိ” ကိုလည္း မရႏုိင္ပါဘူးတ့ဲ။

“အပၸနာစ်ာန္” ဆိုတာ အာရုံတစ္ခုတည္းကို
စြဲကိုင္ထားႏုိင္တာပါ။

ဥပစာသမာဓိဆိုတာက နီဝရဏငါးပါးကင္းၿပီး
ေမတၱာခံပုဂၢိဳလ္အေပၚမွာသာ စူးစုိက္တည္ေနတာပါ။

သီဟုိဠ္ေခတ္ကပဲ ဆိုပါေတာ့။
ရဟန္းငယ္တစ္ပါးက သူ႔ရဲ႕ဆရာကို ေမတၱာပြားပါတယ္။
အဲဒီေခတ္ကေတာ့ စ်ာန္သမာပတ္အထိရေအာင္ပြါးတဲ့
ေခတ္ပါ။ ရေနက် စ်ာန္သမာပတ္ကို မရဘဲ
ျဖစ္ေနတယ္။ ဒီအေၾကာင္းကို
ဆရာမေထရ္ႀကီးတစ္ပါးကို ေလွ်ာက္ျပေတာ့
“ေမတၱာခံ ပုဂၢိဳလ္ကို စုံစမ္းၾကည့္ပါဦးေလ”
ဆိုေတာ့ စုံစမ္းၾကည့္ေတာ့ ဆရာျဖစ္သူက
ပ်ံလြန္ေတာ္မူသြားၿပီ။

ဒါေၾကာင့္ ရဟန္းငယ္က တျခားပုဂၢိဳလ္ကို အာရုံျပဳၿပီး၊
ျပန္ပြားေတာ့ ရေနက်စ်ာန္သမာပတ္ကို ရသြားတယ္
လို႔ ဆိုပါတယ္။ လိုရင္းကေတာ့ ေသသူဟာ
ကိုယ့္ရဲ႕ ေမတၱာကို မခံယူႏုိင္ေတာ့လို႔ လုံးဝေမတၱာ
မပြားရပါဘူး။

❖သေျပကန္ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး၏ လကၤာ
“လိင္မတူရာ၊ေသသူမွာ၊ေမတၱာမပြားႏွင့္။”
-【စာရုိက္ပူေဇာ္သူ - Admin Team of
Young Buddhist Association】
-【ဆရာေတာ္ အရွင္ရာဇိႏၵ (ရေဝႏြယ္-အင္းမ)】
[အလင္းတန္းဂ်ာနယ္၊ ၇-၂-၂၀၀၅]
[“လြတ္လပ္စြာ Share ႏုိင္ပါသည္။
ေပ့ခ်္မ်ားအေနနဲ႔ share မယ္ဆိုရင္
စာေရးသူ ဆရာေတာ္၊ စာေရးသူ လူပုဂၢိဳလ္အမည္နဲ႔
စာရုိက္ပူေဇာ္သူ - Admin Team of
Young Buddhist Association ကို
credit ေလးေပးပါရန္ ေမတၱာရပ္ခံအပ္ပါသည္။”]
(ဆရာေတာ္ အရွင္ရာဇိႏၵ (ရေဝႏြယ္-အင္းမ)၏
“ေမတၱာအေတြးမ်ားစာအုပ္” စာမ်က္ႏွာ ၂၁မွ- ၂၉ အထိ
ေကာက္ႏွဳတ္ပူေဇာ္မွ်ေဝပါသည္။)


No comments:

Post a Comment